top of page

Manuál

reklamy

a označovania prevádzok
v meste Trenčín

Manuál reklamy je ďalším z krokov, ktorý nám pomôže meniť Trenčín na príjemnejšie miesto. Jedným z hlavných účelov je pomôcť prevádzkam lepšie komunikovať svoje produkty a služby bez nadbytočného vizuálneho smogu.

Vizuálne prostredie okolo nás vplýva na to, ako sa cítime, a tak by sme ho mali udržiavať príjemné.

vizuálny smog v meste

Manuál reklamy

30.apríla 2024 prebehla verejná prezentácia Manuálu reklamy. Dozvedeli sme sa, čo sa dá robiť s premrštenou reklamou v meste, ako postupujú a sú úspešní v iných mestách. Ako sa dá aplikovať manuál v trenčianskom kontexte. Ako môžeme urobiť naše prostredie prehľadnejšie a krajšie. 

Kto viedol diskusiu? 

Omar Mirza - mestský kurátor pre mesto Trenčín  
Lívia Gažová - projektová manažérka pre architektúru a verejný priestor 

Kto boli naše hostky?

Veronika Rút Fullerová - špecialistka na kultiváciu mestského verejného priestoru, designérka v reklamnom priemysle. Pripravovala stratégiu boja s vizuálnym smogom pre mesto Trenčín.    

 

Kristína Drápalová - špecialistka na verejný priestor a vizuálny smog, poslankyňa hlavného mesta ČR za Prahu sobě.

 

Kristína Šebejová - grafická dizajnérka, spoluzakladateľkou novín Ta Take Town a iniciatívy Reč mesta.

 

Anna Ulahelová - dizajnérka, venuje sa informačnému a user-experience dizajnu s presahmi do výskumu a teórie súčasného dizajnu. Pripravovala analýzu vizuálneho smogu v Trenčíne.

O ďalšom podujatí vás budeme včas informovať.

Čo sa doteraz udialo v projekte
Mesto pretvorené?

Čo sa doteraz udialo v projekte
Mesto pretvorené?

Projekt Mesto pretvorené pripravuje

Lívia Gažová

projektová manažérka pre architektúru a verejný priestor

bottom of page