Našim cieľom je budovať príjemné mesto pre ľudí
Manuál
reklamy
a označovania prevádzok
v meste Trenčín
Manuál reklamy je ďalším z krokov, ktorý nám pomôže meniť Trenčín na príjemnejšie miesto. Jedným z hlavných účelov je pomôcť prevádzkam lepšie komunikovať svoje produkty a služby bez nadbytočného vizuálneho smogu.
Vizuálne prostredie okolo nás vplýva na to, ako sa cítime, a tak by sme ho mali udržiavať príjemné.
30.apríla 2024 prebehla verejná prezentácia Manuálu reklamy. Dozvedeli sme sa, čo sa dá robiť s premrštenou reklamou v meste, ako postupujú a sú úspešní v iných mestách. Ako sa dá aplikovať manuál v trenčianskom kontexte. Ako môžeme urobiť naše prostredie prehľadnejšie a krajšie.
Kto viedol diskusiu?
Omar Mirza - mestský kurátor pre mesto Trenčín
Lívia Gažová - projektová manažérka pre architektúru a verejný priestor
Kto boli naše hostky?
Veronika Rút Fullerová - špecialistka na kultiváciu mestského verejného priestoru, designérka v reklamnom priemysle. Pripravovala stratégiu boja s vizuálnym smogom pre mesto Trenčín.
Kristína Drápalová - špecialistka na verejný priestor a vizuálny smog, poslankyňa hlavného mesta ČR za Prahu sobě.
Kristína Šebejová - grafická dizajnérka, spoluzakladateľkou novín Ta Take Town a iniciatívy Reč mesta.
Anna Ulahelová - dizajnérka, venuje sa informačnému a user-experience dizajnu s presahmi do výskumu a teórie súčasného dizajnu. Pripravovala analýzu vizuálneho smogu v Trenčíne.
O ďalšom podujatí vás budeme včas informovať.