Špecialista/ka pre verejné obstarávanie pre Trenčín 2026
Do nášho tímu hľadáme dôležitú osobu, ktorá zabezpečí a zaručí správny postup pri verejnom obstarávaní. Pridajte sa k nám, ak poznáte príslušnú legislatívu, máte skúsenosti v oblasti VO a radi by ste prispeli k realizácii tohto jedinečného projektu.
Byť priamo pri tom, ako sa pripravuje Európske hlavné mesto kultúry, je jedinečná a historická príležitosť. Trenčín je len druhé mesto na Slovensku, ktoré ponesie tento titul. Nasledujúce roky sa budeme veľa vzdelávať, cestovať a spoznávať iné Európske hlavné mestá kultúry a zbierať inšpirácie pre Trenčín 2026. Môžete s nami pracovať, aj keď nie ste z Trenčína alebo okolia. Veľmi radi a často využívame prácu z domu a porady organizujeme hybridne.
Aká budú Vaše hlavné úlohy?
-
komplexne zabezpečuje proces obstarávania tovarov a služieb
-
zodpovedá za prípravu a organizáciu prideleného obstarávania
-
zabezpečuje spracovanie podkladov s oddeleniami, pre ktoré sa obstarávanie zabezpečuje
-
spolupracuje s oddeleniami pri príprave a priebehu obstarávania
-
zabezpečovanie procesov vyhlasovania zákaziek, vyhodnocovanie ponúk, prípravy zmlúv pre uzavretie a ich zverejnenie
-
vyhodnocuje splnenie podmienok účasti záujemcov vo verejnom obstarávaní
-
zabezpečuje schválenie a uzatvorenie zmluvy na obstaranie zákazky podľa výsledkov verejného obstarávania
-
navrhuje postup verejného obstarávania jednotlivých zákaziek
-
zabezpečuje zverejňovanie informácií v súlade s platnou legislatívou
-
zodpovedá za spracovanie a úplnosť písomnej dokumentácie z obstarávania v zmysle platných externých a interných predpisov
-
zabezpečenie elektronickej komunikácie cez certifikovaný elektronický systém so záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania
-
skompletizovanie celej dokumentácie VO
-
zúčastňuje sa na pravidelných poradách tímu
-
koordinácia činnosti vo vzťahu s rozpočtom
Ideálny/a kandidát/ka má:
-
aktívnu aspoň ročnú skúsenosť z obstarávania v zmysle zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní
-
komunikačné a organizačné zručnosti na pokročilej úrovni
-
zodpovednosť
-
spoľahlivosť
-
precíznosť
-
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita)
-
schopnosť doťahovať veci do konca
Čo ponúkame my?
-
základná zložka platu 1400 € brutto
-
plný úväzok s nástupom ASAP
-
prácu v inšpiratívnom prostredí mladých ľudí
-
5x sick day ročne
Čo nám treba poslať?
-
Profesný životopis v slovenskom jazyku vo formáte PDF
-
Motivačný list v slovenskom jazyku maximálne na 1 stranu A4 vo formáte PDF
-
Súhlas so spracovaním osobných údajov, ak si uchádzač/ka želá byť zaradený do databázy pre účely potenciálneho neskoršieho oslovenia s pracovnou ponukou
Vaše životopisy zasielajte na mail info@trencin2026.eu. Do predmetu mailu napíšte názov pozície. Budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Nepredloženie niektorého z požadovaných dokladov a príloh môže byť dôvodom na vyradenie uchádzača z výberového konania.
Ochrana osobných údajov: Informačná povinnosť podľa článku 13 a 14 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) je zverejnená na webovej stránke www.trencin2026.eu/gdpr