SENIOR MANAŽÉR/KA (COO) pre Trenčín 2026
Do nášho tímu hľadáme skúseného a dôsledného človeka, ktorý sa postará o plynulé riadenie procesov, kancelárie a tímu Kreatívneho inštitútu Trenčín.
Byť priamo pri tom, ako sa pripravuje Európske hlavné mesto kultúry, je jedinečná a historická príležitosť. Trenčín je len druhé mesto na Slovensku, ktoré ponesie tento titul. Nasledujúce roky sa budeme veľa vzdelávať, cestovať a spoznávať iné Európske hlavné mestá kultúry a zbierať inšpirácie pre Trenčín 2026. Môžete s nami pracovať, aj keď nie ste z Trenčína alebo okolia. Veľmi radi a často využívame prácu z domu a porady organizujeme hybridne.
Aká budú Vaše hlavné úlohy?
-
Manažment tímu 30 - 60 ľudí v dynamickej, rozvíjajúcej sa organizácií
-
Zabezpečiť, aby sa všetky procesy vykonávali vhodným a nákladovo efektívnym spôsobom.
-
Zlepšovať systémy prevádzkového riadenia, procesy a prinášať osvedčené postupy v rámci celej organizácie.
-
Nákup zariadenia, materiálu, služieb a techniky, plánovanie zásob a dohľad nad efektívnosťou skladu.
-
Pomáhať s udržiavaním súladu procesov organizácie s právnymi predpismi.
-
Formulovať strategické a prevádzkové ciele.
-
Skúmať finančné údaje a využívať ich na zlepšenie efektívnosti.
-
Spravovať prevádzkové rozpočty a prognózy.
-
Byť spojovacím článkom medzi monitoringovým tímom a programovým tímom CIT (komunikácia v angličtine).
-
Riadenie a spolupráca s HR Manažérkou.
-
Hľadanie spôsobov, ako zvýšiť kvalitu aktivít organizácie.
-
V prípade potreby konať v mene generálnej riaditeľky.
Ideálny/a kandidát/ka má:
-
vysokoškolské vzdelanie II.stupňa
-
preukázateľné pracovné skúsenosti na pozícii prevádzkového manažéra alebo na podobnej pozícii,
-
znalosť organizačnej efektívnosti a riadenia organizácie,
-
skúsenosti s tvorbou rozpočtu a prognózami,
-
znalosť pracovnoprávnych a finančných zásad ideálne vo verejnom sektore,
-
vynikajúce komunikačné schopnosti,
-
schopnosť viesť ľudí,
-
vynikajúce organizačné schopnosti,
-
flexibilita myslenia a schopnosť prinášať kreatívne riešenia,
-
plynulú komunikáciu v anglickom jazyku,
-
výhodou môže byť vysokoškolské vzdelanie v oblasti obchodu, prevádzkového riadenia alebo v príbuznom odbore
Čo ponúkame my?
-
1800 € brutto mesačne (základná mzda)
-
plný úväzok s nástupom podľa dohody
-
prácu v inšpiratívnom prostredí mladých ľudí
-
5x sick day ročne
Čo nám treba poslať?
-
Profesný životopis v anglickom alebo slovenskom jazyku vo formáte PDF
-
Motivačný list v anglickom alebo slovenskom jazyku maximálne na 1 stranu A4 vo formáte PDF
-
Súhlas so spracovaním osobných údajov, ak si uchádzač želá byť zaradený do databázy pre účely potenciálneho neskoršieho oslovenia s pracovnou ponukou
Vaše životopisy zasielajte na mail anna.bumbalova@trencin2026.eu. Do predmetu mailu napíšte názov pozície Budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Nepredloženie niektorého z požadovaných dokladov a príloh môže byť dôvodom na vyradenie uchádzača z výberového konania.
Ochrana osobných údajov: Informačná povinnosť podľa článku 13 a 14 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) je zverejnená na webovej stránke https://www.trencin2026.sk/gdpr