top of page

Outreach Manager
of the Creative Institute Trenčín

Do nášho tímu hľadáme skúseného a dôsledného človeka, ktorý sa postará o plynulé riadenie procesov, kancelárie a tímu Kreatívneho inštitútu Trenčín. 

 

Byť priamo pri tom, ako sa pripravuje Európske hlavné mesto kultúry, je jedinečná a historická príležitosť. Trenčín je len druhé mesto na Slovensku, ktoré ponesie tento titul. Nasledujúce roky sa budeme veľa vzdelávať, cestovať a spoznávať iné Európske hlavné mestá kultúry a zbierať inšpirácie pre Trenčín 2026. Môžete s nami pracovať, aj keď nie ste z Trenčína alebo okolia. Veľmi radi a často využívame prácu z domu a porady organizujeme hybridne. 

 

Aká budú Vaše hlavné úlohy? 
 

  • Manažment tímu 30 - 60 ľudí v dynamickej, rozvíjajúcej sa organizácií

  • Zabezpečiť, aby sa všetky procesy vykonávali vhodným a nákladovo efektívnym spôsobom. 

  • Zlepšovať systémy prevádzkového riadenia, procesy a prinášať osvedčené postupy v rámci celej organizácie. 

  • Nákup zariadenia, materiálu, služieb a techniky, plánovanie zásob a dohľad nad efektívnosťou skladu. 

  • Pomáhať s udržiavaním súladu procesov organizácie s právnymi predpismi. 

  • Formulovať strategické a prevádzkové ciele. 

  • Skúmať finančné údaje a využívať ich na zlepšenie efektívnosti. 

  • Spravovať prevádzkové rozpočty a prognózy. 

  • Byť spojovacím článkom medzi monitoringovým tímom a programovým tímom CIT (komunikácia v angličtine). 

  • Riadenie a spolupráca s HR Manažérkou.  

  • Hľadanie spôsobov, ako zvýšiť kvalitu aktivít organizácie. 

  • V prípade potreby konať v mene generálnej riaditeľky. 

Ideálny/a kandidát/ka má: 

  • vysokoškolské vzdelanie II.stupňa

  • preukázateľné pracovné skúsenosti na pozícii prevádzkového manažéra alebo na podobnej pozícii, 

  • znalosť organizačnej efektívnosti a riadenia organizácie, 

  • skúsenosti s tvorbou rozpočtu a prognózami, 

  • znalosť pracovnoprávnych a finančných zásad ideálne vo verejnom sektore, 

  • vynikajúce komunikačné schopnosti, 

  • schopnosť viesť ľudí, 

  • vynikajúce organizačné schopnosti, 

  • flexibilita myslenia a schopnosť prinášať kreatívne riešenia, 

  • plynulú komunikáciu v anglickom jazyku, 

  • výhodou môže byť vysokoškolské vzdelanie v oblasti obchodu, prevádzkového riadenia alebo v príbuznom odbore 

 

Čo ponúkame my?  

  • 1800 € brutto mesačne (základná mzda)

  • plný úväzok s nástupom podľa dohody 

  • prácu v inšpiratívnom prostredí mladých ľudí 

  • 5x sick day ročne 

 

Čo nám treba poslať?

 

  • Profesný životopis v anglickom alebo slovenskom jazyku vo formáte PDF  

  • Motivačný list v anglickom alebo slovenskom jazyku maximálne na 1 stranu A4 vo formáte PDF    

  • Súhlas so spracovaním osobných údajov, ak si uchádzač želá byť zaradený do databázy pre účely potenciálneho neskoršieho oslovenia s pracovnou ponukou 

 

Vaše životopisy zasielajte do 31. 1. 2023 na mail sona.vislocka@trencin2026.eu. Do predmetu mailu napíšte názov pozície Budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Nepredloženie niektorého z požadovaných dokladov a príloh môže byť dôvodom na vyradenie uchádzača z výberového konania. 

 

Ochrana osobných údajov: Informačná povinnosť podľa článku 13 a 14 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) je zverejnená na webovej stránke https://www.trencin2026.sk/gdpr 

bottom of page