David Parrish: Strategické biznisové uvažovanie zahŕňa aj rozhodovanie, čo NErobiť
Britský odborník na kultúrny priemysel sa v Trenčíne podelil o svoje rozsiahle znalosti z prepájania kreativity a biznisu. David Parrish pomáhal klientom už vo viac ako šesťdesiatich krajinách a v októbri v rámci vzdelávacieho programu Runway|Profesionáli z kultúry navštívil aj Trenčín. S kultúrnymi profesionálmi a profesionálkami z regiónu hovoril o význame strategického plánovania a priblížil praktické techniky, ako vytvoriť stratégiu pre svoj projekt. V krátkom rozhovore vám prinášame pár užitočných myšlienok priamo od Davida.

David Parrish (Photo: Leo Wilkinson Photography)
Čo je podľa vás dôvodom, že ľudia pracujúci v kultúre váhajú využívať biznisové postupy?
Niekedy si kultúrni pracovníci myslia, že využívaním biznisových techník sa stanú akosi viac komerčne zmýšľajúcimi na úkor svojich kultúrnych záujmov. Možno sa boja, že svoju dušu zapredajú diablovi! Mojím posolstvom je, že môžeme užitočné biznisové techniky používať podľa svojich potrieb, v súlade so svojimi kultúrnymi hodnotami, a pomôže nám to dosiahnuť ešte väčší úspech, akokoľvek si ho už definujeme.